Transgourmet Ibèrica, dedicada a la distribució a l’hostaleria i als supermercats de proximitat, ha inaugurat oficialment el seu nou Contact Center, un espai totalment reformat, innovador i sostenible, ubicat als Serveis Centrals de Vilamalla (Alt Empordà, Girona).
El nou Contact Center de Transgourmet Ibèrica permet oferir un servei més estratègic i personalitzat, atenent cada setmana més de 6.000 clients, principalment d’hostaleria, i està preparat per donar cobertura a incidències o consultes de prop d’uns gairebé 3.400 de retail.
Més de 5.000 usuaris ja fan les seves compres a través de la plataforma d’e-commerce, sumant-se a la resta dels punts de contacte com la via telefònica i el correu electrònic, consolidant l’omnicanalitat com a eix del model de negoci i reforçant la proximitat amb el client.
Sílvia Otero, directora executiva d’Operacions de Transgourmet Ibèrica, i Gabriel Rodríguez, director del Contact Center, han destacat que “les persones que treballen en aquesta àrea són la veu que transmet els valors de la companyia i les que mantenen un vincle i un contacte directe amb els nostres clients”.
Concebut per fomentar un entorn laboral productiu i saludable, l’edifici acull un equip de 45 professionals dedicats a oferir una atenció integral a cada client. Està equipat amb taules elèctriques per regular l’alçada, sol tècnic, il·luminació optimitzada i panells d’insonorització eficient, que permeten que fins a 20 persones treballin de manera simultània sense interferències.
A més, compta amb sales de reunions ràpides i mesures d’eficiència energètica, com il·luminació led i aïllament tèrmic, que redueixen el consum i reforcen el compromís de la companyia amb la sostenibilitat.