Transgourmet Ibèrica, dedicada a la distribució a l’hostaleria i als supermercats de proximitat, acaba de fer un pas endavant en la seva estratègia de retail amb l’obertura de les seves tres primeres botigues franquiciades Suma amb el model Fresh&Go: dues a València i una a Palma.
Es tracta d’un nou format de botigues de conveniència dissenyat amb l’objectiu de donar resposta als hàbits de compra del consumidor actual, que busca la immediatesa, les solucions ràpides i els productes frescos llestos per consumir al moment.
Les tres botigues es troben ubicades en àrees cèntriques i d’alt trànsit, amb una marcada orientació turística, amb superfícies d’entre 80 i 120 m2, i ofereixen una gran varietat de plats preparats i menjar per emportar a preus molt competitius. L’ensenya, que mantindrà el seu enfocament de supermercat de proximitat, ha identificat aquesta necessitat emergent al mercat i busca convertir-se en un referent, amb un model modern, dinàmic i adaptable.
Les botigues Fresh&Go disposen de l’àrea d’esmorzar bakery&coffee, amb brioxeria fornejada diàriament, cafè i suc acabat d’esprémer; una secció daily menu amb packs de sandvitx, entrepà o amanides i beguda inclosa a preus competitius, i una altra ready to go amb una àmplia gamma de productes de consum immediat: amanides, wraps, hamburgueses, truites, pollastres a l’ast i altres plats precuinats, així com productes d’impuls i frescos com snacks, begudes fredes, batuts, iogurts per beure, fruita tallada i envasada, i gelats.
Tot l’assortiment i format que s’ofereix està pensat per resoldre una necessitat immediata o un descuit, en format monoració o individual, en línia amb els nous hàbits de consum, com la secció de perfumeria, que compta amb un ampli assortiment de viatge, o una variada oferta de gadgets electrònics o l’espai de floristeria.
Els Fresh&Go obren els 365 dies de l’any, amb un ampli horari. Cada botiga s’ajustarà a les particularitats de la zona, adaptant l’assortiment, preus i marques pròpies segons les necessitats locals, senyal d’identitat de Suma.
Suma compleix 25 anys
El llançament d’aquest nou model enfocat a la conveniència coincideix amb la celebració del 25è aniversari de l’ensenya Suma, una de les marques més reconegudes com a supermercat de proximitat per la seva atenció personalitzada i la qualitat i varietat del seu assortiment, conjuntament amb la importància de presentar un bon producte fresc.
Les botigues Suma aposten per oferir un excel·lent servei, fusionant la proximitat del comerç tradicional amb els avantatges dels supermercats actuals, adaptant-se a les necessitats i demandes tant dels franquiciats com dels consumidors de cada zona.
A més, Transgourmet ha redefinit la seva estratègia per liderar la franquícia dels supermercats, apostant per un concepte més exigent i selectiu, on prima la qualitat en front de la quantitat i la resposta eficaç als nous hàbits de consum. Ara, la companyia reforça aquest compromís enfocant-se en el format de conveniència per oferir una experiència encara més ràpida, pràctica i propera al client.