Vés al contingut
TiendaSuma

Supermercats

Transgourmet reforça la seva presència a 8 comunitats autònomes amb 23 nous supermercats aquest 2025

10 d'octubre de 2025

A les seves ensenyes clàssiques Suma i Spar, hi incorpora Kuups, fruit de l’aliança amb Nudisco al maig

Transgourmet Ibèrica, dedicada a la distribució a l’hostaleria i als supermercats de proximitat, continua l’estratègia de creixement dels seus supermercats franquiciats amb l’obertura de 23 nous establiments des de principi d’any.

Aquesta expansió reforça la seva presència a 8 comunitats autònomes: 7 inauguracions a Catalunya, 6 a les Baleares, 4 a la Comunitat Valenciana, 2 a les Canàries i 1 a Andalusia, Aragó, Comunitat Foral de Navarra i Comunitat de Madrid. En total, aquests supermercats sumen una superfície de vendes de 5.495 m2.

Amb aquestes obertures, Transgourmet aposta per un model de comerç centrat en la proximitat i la conveniència, que prioritza la gestió eficient i la qualitat per davant de la quantitat, en resposta a les noves demandes dels consumidors.

9 botigues obertes entre juliol i setembre

Durant els mesos d’estiu, la companyia ha inaugurat 9 establiments franquiciats. 6 de les noves botigues operen amb l’ensenya Suma: 2 a les Balears i 1 a les províncies de Saragossa, Barcelona, Madrid i Alacant.

Dos supermercats més han obert amb la marca Kuups, a les províncies d’Alacant i València, com a resultat de l’aliança estratègica entre Transgourmet i Nudisco formalitzada el mes de maig passat, amb l’objectiu d’impulsar la seva expansió a la zona de Llevant.

A més, la companyia ha inaugurat un nou establiment amb l’ensenya Spar a la demarcació de Barcelona. En conjunt, aquestes 9 obertures sumen una superfície de vendes de 2.170 m².

Transgourmet Ibèrica compleix un segle i Suma fa 25 anys

Coincidint amb la celebració del centenari de Transgourmet, l’ensenya Suma compleix 25 anys des que el 2000 es va obrir el primer supermercat de la marca a Barcelona.

La companyia ha dissenyat un programa d’activitats per commemorar el seu lideratge en el sector de la distribució alimentària, com a especialista en el supermercat de proximitat i com a proveïdor de l’hostaleria, la seva altra línia de negoci. Ja ha celebrat esdeveniments a llocs emblemàtics de Girona, Màlaga, Burgos, Tarragona, Las Palmas de Gran Canaria i Madrid, que culminaran amb un gran acte final a Barcelona.

Aquests esdeveniments formen part d’un any ple de commemoracions que inclou la presentació d’una exposició fotogràfica sobre la seva trajectòria, un documental sobre el centenari i la creació de la cançó Somos fuertes, símbol de la seva identitat i valors.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!