Vés al contingut
GM-FOOD

Transgourmet

GM FOOD es posiciona com a plataforma al Sud d’Europa per a l’exportació de productes d’alimentació a Àsia/Xina

29 d'abril de 2016

Aposta per l'Exportació i Internacionalització

La Companyia ha organitzat una trobada amb els seus proveïdors per informar-los sobre el projecte d’exportació de productes espanyols al mercat asiàtic, principalment la Xina. En aquest acte, al qual van assistir més de 200 proveïdors, es va presentar l’operativa, els requeriments i la informació imprescindibles per desenvolupar amb èxit aquesta gran oportunitat.

General Markets Food Iberica té com a objectiu convertir-se en els propers anys en una plataforma permanent i de referència per a l’exportació de productes d’alimentació cap a Àsia, principalment la Xina. Aquest projecte ve avalat per l’experiència de més de 7 anys del grup en exportació i, principalment, pel suport i coneixement que li aporta pertànyer a la multinacional Bright Food, líder xinès de la indústria alimentària amb seu a Xangai. GM FOOD actualment està present a 40 països dels 5 continents. Els seus principals mercats són: zona euro, Magreb, Àfrica Occidental i Amèrica Llatina.

Bright Food, especialitzada en la indústria consumer food, té una facturació anual de 18.000 milions d’euros, està format per 18 empreses i quatre companyies cotitzades a la Xina i, a més, disposa de més de 100.000 punts de venda a tot el món.

Tots aquests factors, posicionen a GM FOOD com l’actor clau per obrir les portes del mercat xinès als seus proveïdors i poder ser la plataforma de referència al Sud d’Europa per a l’exportació de productes cap a Àsia.

Les claus de l’èxit

El coneixement de GM FOOD del mercat xinès li permet establir quines són actualment les 25 categories de productes que tenen més possibilitats d’acceptació i comercialització en el mercat xinès. Entre elles destaquen olis, aigües, refrescos, cerveses, cereals per esmorzar, galetes, llet, pet foods i sucs de fruites. L’àrea d’Export potència principalment les marques: Gourmet (1.200 referències), Sabor Español (300 referències) i Celler Exclusiva (50 referències e 20 DO ‘s).

A més, resulta imprescindible que els productes tinguin un argumentari de venda, una “història”, que permeti cridar l’atenció i generi l’acceptació entre consumidor del país asiàtic.

Xina en xifres

L’opció que ofereix GM FOOD als seus proveïdors d’entrar al mercat xinès és molt atractiva, ja que es tracta d’un dels que presenta actualment més desenvolupament i potencial.

La població a la Xina ha crescut en 558 milions en els últims 50 anys arribant a 1.376 mil milions de persones el 2015, representant una cinquena part de la població mundial, i més de la suma de les poblacions d’Unió Europea, els EUA, Rússia i Japó.

Diversos estudis avalen el potencial econòmic d’aquest país. Per exemple, segons un estudi de McKinsey, preveu que el 2022 el nivell de consumidors de les classes mitjana-alta i alta serà el 81% de les llars urbans a la Xina. Així mateix, Credit Suisse afirma que la Xina va superar els EUA el 2015 per primera vegada en el nombre d’adults de classe mitjana.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!